Lubuski Związek Piłki Nożnej; Podokręg Żary - strona oficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 4 gości

dzisiaj: 194, wczoraj: 270
ogółem: 2 306 451

statystyki szczegółowe

Kontakty

Kontakty email


Przewodniczący:
 
Kier. Gier i Ewidencji:
 
Sekretarz :
 

Losowa galeria

Festyn w Grabiku.Żaki
Ładowanie...

Aktualności

COCA COLA CUP - REGULAMIN

  • autor: moderator, 2009-06-04 20:43

Sędziowie biorący udział w turnieju "Coca Cola Cup" winni są zapoznać się z regulaminem i przepisami gry tych rozgrywek:

REGULAMIN
Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009 § 1. ORGANIZATOR

Głównym Sponsorem Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009 jest  Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
Organozatorem Turnieju jest firma ABC Sport.
Patronem rozgrywek jest Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Szkolny Związek Sportowy.
 W rundzie eliminacyjnej organizatorami bezpośrednimi są szkoły biorące udział w turnieju, a Biuro Organizacyjne koordynuje niniejsze rozgrywki, tzn. ustala zestawienia grup, zawiadamia o terminach spotkań itp.
Podstawowym kryterium doboru drużyn w rundzie eliminacyjnej będzie jak najmniejsza odległość pomiędzy uczestniczącymi w zawodach zespołami.
W finałach wojewódzkich rolę bezpośrednich organizatorów pełnią wytypowane przez organizatora szkoły uczestniczące w rozgrywkach oraz inne stowarzyszenia sportowe.

§ 2. BIURO ORGANIZACYJNE

ABC.SPORT
01-499 UP Warszawa 46, skrytka pocztowa nr 33
tel.: 0226919241; tel. komórkowy: 0791266096; fax: 0226919242
e-mail:
cocacolacup@gmail.com
Biuro Organizacyjne czynne od poniedziałku do piątku: godz. 9.00 – 15.00

§ 3. UCZESTNICTWO

1. Turniej organizowany jest w dwóch kategoriach: A/ SZKOŁY PODSTAWOWE Turniej przeznaczony jest dla uczniów, którzy w dniu zgłoszenia do turnieju ukończyli 12 lat.

B/ GIMNAZJA Turniej przeznaczony jest dla uczniów z roczników 1994 i młodszych, którzy są uczniami danego gimnazjum co najmniej od 30 października 2008 r.

2. W turnieju każdą szkołę może reprezentować tylko jedna drużyna.

3. Zespoły grają w składach sześcioosobowych: pięciu graczy w polu + bramkarz. Reprezentacja szkoły na każdy mini turniej może być wybierana spośród wszystkich uczniów danej szkoły ale może liczyć maksymalnie do 10 zawodników. Każdy biorący udział w turnieju zawodnik musi mieć przy sobie ważną legitymację szkolną lub, w wyjątkowych przypadkach, inny dokument potwierdzający tożsamość zawodnika (ze zdjęciem) i datę urodzenia. Podczas każdego mini turnieju maksymalnie dwóch zawodników może posiadać inne, niż legitymacja szkolna, dokumenty potwierdzające tożsamość uczniów – reprezentantów szkoły.

4. Opiekun na każdy mini turniej musi posiadać, wystawioną przez szkołę, Listę Startową zawodników – reprezentantów szkoły, według wzoru w Regulaminie. UWAGA: PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ DO BIURA ORGANIZACYJNEGO

5. Podczas zawodów w stroje sportowe mogą być przebrani tylko i wyłącznie uczniowie, którzy znajdują się na Liście Startowej. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego punktu zespół może zostać natychmiast zdyskwalifikowany.

6. Drużyna musi mieć jednego Opiekuna, który odpowiada za zawodników podczas turnieju.

7. Opiekun zobowiązany jest do zebrania legitymacji swoich zawodników i przedstawienia ich Opiekunom innych zespołów, łącznie z weryfikacją bezpośrednią (legitymacja – zawodnik).

8. Weryfikacja zawodników musi odbywać się przed meczem.

9. Zawodnicy biorący udział w turnieju zobowiązani są do posiadania ważnych badań lekarskich lub pisemną zgodę Rodziców/Opiekunów uprawniającą do uczestnictwa w zawodach sportowych.

§ 4. SYSYEM ROZGRYWEK (terminarz rozgrywek ma charakter orientacyjny)

I. RUNDA ELIMINACYJNA: kwiecień – maj 2009 r.

1. Zaproszenia do udziału w rozgrywkach rozesłane zostaną do Dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów w kraju.

2. W zależności od ilości zespołów, które przystąpią do rozgrywekw danym województwie, runda eliminacyjna składała się będzie z jednego lub dwóch etapów. Drużyny spotykać się będą na mini turniejach po 3 lub 4 drużyny i rozgrywać mecze „każdy z każdym”. Do następnej rundy rozgrywek awans uzyskują jeden lub dwa najlepsze zespoły mini turnieju. Dokładne informacje o rundzie eliminacyjnej szkoły otrzymają w protokołach mini turniejów.

3. W ten sposób wyłonionych zostanie 12, 18 lub 24 najlepsze zespoły w każdym województwie.

4. Organizatorami mini turniejów będą wyznaczone szkoły, spośród tych, które zgłosiły się do Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009. Będą one zawiadomione listownie o terminie mini turnieju i drużynach, które będą brały udział w mini turnieju.

5. Do obowiązków Organizatora mini turnieju należy:
- zawiadomienie pozostałych drużyn o miejscu i terminie rozgrywek (co najmniej 3 dni przed mini turniejem),
- przygotowanie boiska do gry zgodnie z regulaminem Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009,
- przeprowadzenie mini turnieju zgodnie z przesłanym terminarzem,
- wypełnienie protokołu mini turnieju (wspólnie z Opiekunami pozostałych drużyn) i przesłanie go tego samego lub następnego dnia faksem lub e-mailem do Biura Organizacyjnego,
- jeżeli Organizator nie ma możliwości przesłania protokołu faksem lub e-mailem proszony jest o telefoniczne podanie wyników turnieju i niezwłoczne przesłanie protokołu pocztą do Biura Organizacyjnego.

6. Spotkania w mini turniejach sędziują sami Opiekunowie zespołów, ale w taki sposób, aby nie prowadzić spotkań własnej drużynie.

II. FINAŁY WOJEWÓDZKIE: pomiędzy 5 a 15 czerwca 2009 r.

1. Do finałów wojewódzkich zakwalifikuje się od 192 do 384 najlepszych zespołów w kraju wyłonionych z rundy eliminacyjnej w każdej kategorii wiekowej.

2. W finale wojewódzkim wystartuje 12, 18 lub 24 drużyny:

A/ w przypadku jeżeli do rozgrywek w danym województwie zgłosi się do 144 zespołów w finale wojewódzkim udział weźmie 12 najlepszych drużyn wyłonionych z rundy eliminacyjnej. Zostaną one podzielone na 4 grupy po 3 zespoły i rozegrają w grupach mecze „każdy z każdym”. Awans do II etapu finału wojewódzkiego uzyskają 4 najlepsze drużyny, które zajęły I miejsca w grupach.

B/ w przypadku jeżeli do rozgrywek w danym województwie zgłosi się od 145 do 216 zespołów w finale wojewódzkim udział weźmie 18 najlepszych drużyn wyłonionych z rundy eliminacyjnej. Zostaną one podzielone na 6 grup po 3 zespoły i rozegrają w grupach mecze „każdy z każdym”. Awans do II etapu finału wojewódzkiego uzyska 8 najlepszych drużyn - 6 zespołów, które zajęły I miejsca w grupach oraz dwa najlepsze zespoły spośród tych, które zajęły II miejsca w grupach (o kolejności decyduje: większa liczba zdobytych punktów, lepsza różnica bramek, większa liczba strzelonych bramek, losowanie).

C/ w przypadku jeżeli do rozgrywek w danym województwie zgłosi się powyżej 216 zespołów w finale wojewódzkim udział wezmą 24 najlepsze drużyny wyłonione z rundy eliminacyjnej. Zostaną one podzielone na 8 grup po 3 zespoły i rozegrają w grupach mecze „każdy z każdym”. Awans do II etapu finału wojewódzkiego uzyska 8 najlepszych drużyn, które zajęły I miejsca w grupach.

3. Losowanie grup finałów wojewódzkich odbędzie się przed zawodami, na miejscu rozgrywania turnieju.

4. Losowanie II etapu nastąpi po zakończeniu I etapu finału wojewódzkiego.

5. W II etapie zespoły grać będą systemem pucharowym.

6. Zespoły, które przegrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o III miejsce w Finale Wojewódzkim Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009.

7. Zespoły, które wygrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o I miejsce w Finale Wojewódzkim Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009.

8. Do finału krajowego awansuje jeden, najlepszy zespół w każdej kategorii wiekowej w każdym województwie, tj. w sumie 32 zespoły – po 16 w każdej kategorii wiekowej.

UWAGA: Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach piłkarskich wyznaczonych przez Organizatora.

III. FINAŁ KRAJOWY: 20-21 czerwca 2009 r.

1. W finale krajowym wystartują Mistrzowie Województw - 32 drużyny, po 16 w każdej kategorii wiekowej.

2. Turniej finałowy odbywa się w dwóch etapach:

A/ etap grupowy: 16 zespołów podzielonych zostanie na 4 grupy, po 4 zespoły, w których rozegrają mecze „każdy z każdym”. Dwa najlepsze zespoły z każdej grupy awansują do następnego etapu rozgrywek.

B/ etap pucharowy: 8 zespołów zostanie połączonych w wyniku losowania w pary. Zespoły, które zajęły I miejsca w grupach zostaną rozstawione a do nich zostaną dolosowane zespoły, które zajęły II miejsca w grupach ale w taki sposób, aby w ćwierćfinale nie spotkały się ze sobą drużyny, które rywalizowały wcześniej w grupie. Zwycięzcy spotkań pucharowych awansują do następnego szczebla rozgrywek: półfinałowego i finałowego. Zespoły, które wygrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o I miejsce w Turnieju Piłkarskim Coca-Cola Cup 2009. Drużyny, które przegrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o III miejsce w Turnieju Piłkarskim Coca-Cola Cup 2009.

UWAGA: Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach piłkarskich wyznaczonych przez Organizatora.

§ 5. PRZEPISY GRY

1. Wymiary boiska: szerokość 24-32 metrów, długość 44-56 metrów. Jeżeli to możliwe boiska, powinny być trawiaste. W rundzie eliminacyjnej dopuszcza się boiska o wymiarach 20 x 40 m.
2. Bramka: wymiary 2 x 5 metra. W rundzie eliminacyjnej dopuszcza się bramki o wymiarach 2 x 3 metra.
3. Piłka nr 4 w kategorii szkół podstawowych. W rundzie eliminacyjnej dopuszcza się warunkowo także piłkę nr 5.
4. Piłka nr 5 w kategorii gimnazjów.
5. Czas gry: 2 x 15 minut + 5 minutowa przerwa Podczas finału krajowego czas gry: 2 x 20 minut + 5 minut przerwy.
6. Zespół liczy max. 10 zawodników: na boisku znajduje się 5 zawodników w polu + bramkarz oraz 4 zawodników rezerwowych.
7. Obuwie: korkotrampki (miękkie korki).
8. Pole bramkowe: prostokąt o wymiarach 7 x 15 m. W przypadku boiska o wymiarach 20 x 40 m. w rundzie eliminacyjnej, pole bramkowe wyznacza półłuk o promieniu 6 m. (pole jak w piłce ręcznej).
9. Bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu bramkowym.
10. Rzut od bramki wykonywany jest nogą.
11. Rzut z autu wykonywany jest rękoma znad głowy.
12. Piłka z rzutu od bramki nie może bezpośrednio przekroczyć linii środkowej.
13. Jeżeli piłka z rzutu od bramki przekroczy bezpośrednio linię środkową to drużyna, która nie popełniła przewinienia wykonuje rzut wolny pośredni z linii środkowej boiska. W tym przypadku nie obowiązuje przepis o „prawie korzyści”.
14. Gra bez „spalonego”.
15. Zmiany hokejowe. Podczas zmiany zawodnik może wejść na boisko dopiero wtedy kiedy jego partner z zespołu opuści plac gry. Zmiany muszą odbywać się przy linii środkowej boiska, nie dalej niż 3 metry od niej.
16. Podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5 metrów od piłki.
17. Rzut karny wykonywany jest z odległości 9 metrów od bramki. W przypadku bramki o wymiarach 2 x 3 m., rzut karny wykonywany jest z odległości 7 m. od bramki.
18. Pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN.

§ 6. PUNKTACJA

Za wygrany mecz drużyna otrzymuje 3 punkty, za remis 1 punkt, w przypadku porażki 0 punktów. O kolejności miejsc w grupie decydują:

1. Większa liczba zdobytych punktów.

2. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwa zespoły decydują:
A/ wynik bezpośredniego spotkania,
B/ lepsza różnica bramek w całym mini turnieju,
C/ większa liczba zdobytych bramek w całym mini turnieju.

3. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez więcej niż dwa zespoły przeprowadza się dodatkową punktację pomocniczą spotkań wyłącznie między zainteresowanymi zespołami (tzw. „mała tabela”), kierując się kolejno zasadami podanymi w punkcie 2 w podpunktach A, B oraz C biorąc pod uwagę jedynie wyniki spotkań pomiędzy zainteresowanymi zespołami.

4. Jeżeli powyższe punkty nie przyniosą rozstrzygnięcia należy przeprowadzić serię rzutów karnych pomiędzy zainteresowanymi zespołami. Rzuty karne wykonywane są najpierw po 3, potem po 1 razie do skutku.

W meczach, które muszą wyłonić zwycięzcę, w przypadku remisu, przeprowadza się dogrywkę trwającą 2 x 5 minut i gra się do „złotej bramki”. Następnie rzuty karne strzelane najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.

§ 7. NAGRODY

Główny Sponsor imprezy, firma Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o., zapewnia uczestnikom następujące nagrody:

1. Runda eliminacyjna:
- każda szkoła, która przystąpi do turnieju otrzyma pamiątkowy dyplom za uczestnictwo w rozgrywkach. Dyplomy będą do odebrania u Organizatora mini turnieju.

2. Finał wojewódzki:
- każda szkoła otrzyma pamiątkowy dyplom za udział w finale wojewódzkim,
- najlepsza szkoła w województwie otrzyma Puchar Mistrz Województwa Coca-Cola Cup 2009,
- pierwsze trzy reprezentacje szkolne otrzymają medale za I, II i III miejsce w województwie,
- każdy uczestnik otrzyma strój piłkarski firmy uhlsport (koszulka, spodenki) z logo Coca-Cola Cup - każdy Opiekun otrzyma ortalion piłkarski firmy uhlsport z logo Coca-Cola Cup
- podczas finałów wojewódzkich prowadzona będzie klasyfikacja „Króla Strzelców” - otrzyma on profesjonalną piłkę nożną firmy uhlsport,
- podczas finałów wojewódzkich prowadzona będzie klasyfikacja „Najlepszego Bramkarza” - otrzyma on rękawice bramkarskie firmy uhlsport.

3. Finał krajowy:
- najlepsza szkoła otrzyma Puchar Mistrz Krajowy Coca-Cola Cup 2009,
- najlepsza szkoła wyjedzie na mecz zespołu z czołowej ligii europejskiej.
W przypadku gdyby, z przyczyn niezależnych od Organizatora, zespół nie mógł uczestniczyć w wyjeździe, nagroda przechodzi na kolejną drużynę w klasyfikacji generalnej.
- pierwsze trzy szkoły otrzymają medale za I, II i III miejsce w kraju,
- każda szkoła otrzyma pamiątkowy dyplom,
- każdy bramkarz otrzyma rękawice bramkarskie firmy uhlsport,
- zespoły, które awansują do finału otrzymają profesjonalne stroje piłkarskie firmy uhlsport (koszulka, spodenki, getry),
- pierwsze cztery zespoły otrzymają sprzęt elektroniczny firmy JVC
I miejsce w finale krajowym, kamera o wartosci nie mniejszej niz 899 zł brutto,
II miejsce w finale krajowym, system audio z DVD o wartosci nie mniejszej niz 599 zł brutto,
III miejsce w finale krajowym, system audio z USB o wartosci nie mniejszej niz 499 zł brutto,
IV miejsce w finale krajowym, radiomagnetofon o wartosci nie mniejszej niz 159 zł brutto,
- podczas turnieju prowadzona będzie klasyfikacja „Króla Strzelców” - otrzyma on sprzęt elektroniczny firmy JVC,
telewizor LCD 19 calowy o wartosci nie mniejszej niż 899 zł brutto
- podczas turnieju prowadzona będzie klasyfikacja „Najlepszego Bramkarza” - otrzyma on sprzęt elektroniczny firmy JVC
telewizor LCD 19 calowy o wartosci nie mniejszej niż 899 zł brutto
- każdy uczestnik otrzyma następujące nagrody:
A/ piłkę nożną firmy uhlsport
B/ plecak piłkarski firmy uhlsport

§ 8. ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia do turnieju może przesłać TYLKO DYREKTOR SZKOŁY do 12 lutego 2009 roku w następującej formie:

1) Droga elektroniczna.
a) Zgłoszenie drogą elektroniczną odbywa się po zalogowaniu na specjalnie wyznaczonej do tego stronie za pomocą loginu i hasła otrzymanego od Organizatora Turnieju.

b) Po zakończonej rejestracji na podany w formularzu e-mail dyrektora szkoły wysłany jest link służący do potwierdzenia zgłoszenia dokonanego w formularzu.

c) Po potwierdzeniu wypełnienia formularza zgłoszeniowego szkoła od razu zostanie wyświetlona na stronie http://www.cocacolacup.pl/ i tym samym jej zgłoszenie zostanie przyjęte do Turnieju.

d) Dnia 12 lutego 2009 roku, o godzinie 00.00 formularz zgłoszeniowy zostanie zamknięty.

e) Dyrektor wypełniając formularz i potwierdzając zgłoszenie za pomocą linka w e-mailu potwierdzającym, jednocześnie akceptuje i przyjmuje do wiadomości postanowienia regulaminu Turnieju Coca-Cola Cup 2009. Dyrektor poprzez akceptacje regulaminu zobowiązany jest do przestrzegania jego zasad.

f) Zgłoszenie drużyny drogą elektroniczną musi zawierać:
imiię, nazwisko, telefon kontaktowy i mail Dyrektora Szkoły,
- dokładny adres szkoły, telefon, fax oraz e-mail szkoły,
- imię, nazwisko, telefon kontaktowy Opiekuna Drużyny,
- warunki organizacyjne dla mini turniejów (opis boisk szkolnych, możliwości korzystania z innego obiektu sportowego w pobliżu szkoły, kwalifikacje nauczycieli lub innych osób współpracujących ze szkołą.
- dodatkowo, muszą być zaznaczone wszystkie oświadczenia/zgody, jakie zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.

2) Droga tradycyjna
a) Zgłoszenie drogą tradycyjną odbywa się poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (wzór w Regulaminie na str. 11) pocztą polską.

b) Zgłoszenia można przesyłać do dnia 12 lutego. O ważności zgłoszenia decyduje data stempla pocztowego.

c) Wszystkie przyjęte i poprawnie zweryfikowane zgłoszenia będą na bieżąco umieszczane na stronie http://www.cocacolacup.pl/

d) Zgłoszenie drużyny drogą tradycyjną musi zawierać:
- nazwę drużyny,
- imię, nazwisko, podpis i telefon kontaktowy opiekuna drużyny, pieczęć szkoły,
- dokładny adres szkoły, telefon, fax,
- podpis Dyrektora szkoły,
- podpis Opiekuna zespołu,
- warunki organizacyjne dla mini turniejów (prosimy opisać jakie Szkoła posiada boisko szkolne, czy jest możliwość korzystania z innego obiektu sportowego w pobliżu Szkoły, opisać kwalifikacje nauczycieli lub innych osób współpracujących ze Szkołą).

§ 9. FINANSOWANIE

1. W rundzie eliminacyjnej koszty organizacyjne ponoszą szkoły przeprowadzające mini turnieje.

2. W finałach wojewódzkich oraz finale krajowym koszty organizacyjne (wynajem boiska, obsługa sędziowska, techniczna i medyczna) pokrywa Główny Organizator Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009 – firma Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

3. Drużyny uczestniczące w finale krajowym zapewnione mają dodatkowo wyżywienie, zakwaterowanie oraz przejazd na miejsce zawodów.

§ 10. UBEZPIECZENIE

1. Uczestnicy rundy eliminacyjnej oraz finałów wojewódzkich ubezpieczeni są na koszt własny.

2. Uczestnicy finału krajowego ubezpieczeni są przez Głównego Organizatora Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009 – firmę Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

---------------------------------------------------------------------------------------

Sposób interpretacji regulaminu oraz wszystkie sprawy sporne rozstrzyga
Biuro Organizacyjne Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009:

ABC.SPORT
01-499 Warszawa 46, skrytka pocztowa nr 33
tel.: 0226919241; tel. komórkowy: 0791266096; fax: 0226919242
e-mail: cocacolacup@gmail.com

Biuro Organizacyjne czynne od poniedziałku do piątku: godz. 9.00 – 15.00

Bieżące informacje na temat Turnieju na stronach internetowych:
http://www.cocacolacup.pl/


 

Zostań sędzią

Reklama

Wyszukiwarka

Nasze strony


 

 

Wyniki

Ostatnia kolejka 22
Zieloni Drożków 1:8 Fax Bieniów
WKS Łaz 0:3 Huragan Lubomyśl
Tupliczanka Tuplice 6:1 Iskra Jabłoniec
Piast Lubanice 2:0 Łużyczanka Lipinki Łużyckie
Nysa Trzebiel 3:0 Motor Koło

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 23

Polub nas na Facebooku