Lubuski Związek Piłki Nożnej; Podokręg Żary - strona oficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 6 gości

dzisiaj: 345, wczoraj: 343
ogółem: 2 302 386

statystyki szczegółowe

Kontakty

Kontakty email


Przewodniczący:
 
Kier. Gier i Ewidencji:
 
Sekretarz :
 

Losowa galeria

SZKOLENIE SĘDZIÓW PODOKRĘGU (15.05.2009)
Ładowanie...

Aktualności

Finał Wojewódzki Turnieju COCA-Cola CUP

  • autor: th, 2010-06-04 13:00

Dnia 09.06.2010 r  od godz.8,30.na stadionie  KS"Promień" – Żary odbędzie się "Finał Wojewódzki Turnieju COCA-Cola CUP.

Do prowadzenia tego turnieju wyznaczeni zostali  n/w koledzy:

-  Jacek Bett      -  sędzia główny zawodów

-  Damian Tomaszewski

-  Daniel Kuczak

-  Piotr Kuś

-  Patryk Kapuścińśi

Poniżej – regulamin turnieju

Źródło:http://www.cocacolacup.pl/RegulaminTurnieju.aspx

REGULAMIN Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010

§ 1. ORGANIZATOR

Organizatorem i Sponsorem Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010 jest Coca-Cola Poland
Services Sp. z o.o.
Organizatorem  technicznym Turnieju jest firma ABC Sport.
Patronem rozgrywek jest Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Szkolny Związek Sportowy. 
  W rundzie eliminacyjnej organizatorami bezpośrednimi są szkoły biorące udział w turnieju, a Biuro Organizacyjne koordynuje niniejsze rozgrywki, tzn. ustala zestawienia grup, zawiadamia o terminach spotkań itp. Podstawowym kryterium doboru drużyn w rundzie eliminacyjnej będzie jak najmniejsza odległość pomiędzy uczestniczącymi w zawodach zespołami.
  W finałach wojewódzkich oraz półfinałach krajowych rolę bezpośrednich organizatorów pełnią wytypowane przez organizatora szkoły uczestniczące w rozgrywkach oraz inne stowarzyszenia sportowe.

§ 2. BIURO ORGANIZACYJNE

ABC.SPORT
01-499 UP Warszawa 46, skrytka pocztowa nr 33
tel.: 022 6919241; tel. komórkowy: 0 888510006; fax: 022 6919242
e-mail: cocacolacup@gmail.com
Biuro Organizacyjne czynne od poniedziałku do piątku: godz. 9.00 – 15.00

§ 3. UCZESTNICTWO

1. Turniej organizowany jest dla uczniów SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH z roczników 1994 i młodszych,  którzy są uczniami danego gimnazjum  co najmniej od 30 października 2009 r. w dwóch kategoriach:

   A/ DZIEWCZĄT    B/ CHŁOPCÓW

2. W turnieju każdą szkołę w jednej kategorii może reprezentować tylko jedna drużyna.

3. Zespoły grają w składach sześcioosobowych: pięciu graczy w polu + bramkarz. Reprezentacja szkoły na każdy mini turniej może być wybierana spośród wszystkich uczniów danej szkoły gimnazjalnej ale może liczyć maksymalnie do 10 zawodników. Każdy biorący udział w turnieju zawodnik musi mieć przy sobie ważną legitymację szkolną lub,  w wyjątkowych przypadkach, inny dokument potwierdzający tożsamość zawodnika (ze zdjęciem) i datę urodzenia. Podczas każdego mini turnieju maksymalnie dwóch zawodników może posiadać inne, niż legitymacja szkolna, dokumenty potwierdzające tożsamość uczniów – reprezentantów szkoły.

4. Opiekun na każdy mini turniej musi posiadać, wystawioną przez szkołę, Listę Startową zawodników – reprezentantów szkoły, według wzoru w Regulaminie.

5. Podczas zawodów w stroje sportowe mogą być przebrani tylko i wyłącznie uczniowie, którzy znajdują się na Liście Startowej. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego punktu zespół może zostać natychmiast zdyskwalifikowany.

6. Drużyna musi mieć jednego Opiekuna, który odpowiada za zawodników podczas turnieju.

7. Opiekun zobowiązany jest do zebrania legitymacji swoich zawodników i przedstawienia ich Opiekunom innych zespołów, łącznie z weryfikacją bezpośrednią (legitymacja – zawodnik).

8. Weryfikacja zawodników musi odbywać się przed meczem.

9. Zawodnicy biorący udział w turnieju zobowiązani są do posiadania ważnych badań lekarskich lub pisemną zgodę Rodziców/Opiekunów uprawniającą do uczestnictwa w zawodach sportowych.
Pełną odpowiedzialność za posiadanie powyższych dokumentów podczas turnieju ponosi Opiekun reprezentacji szkolnej.

§ 4. SYSYEM ROZGRYWEK (terminarz rozgrywek ma charakter orientacyjny)

* KATEGORIA „DZIEWCZĄT” *

I. RUNDA ELIMINACYJNA:  kwiecień – maj 2010 r.

1. W zależności od ilości zespołów, które przystąpią do rozgrywek w danym województwie, runda eliminacyjna składała się będzie z jednego lub dwóch etapów. Drużyny spotykać się będą na mini turniejach po 3 lub 4 drużyny i rozgrywać mecze „każdy z każdym”. Do następnej rundy rozgrywek awans uzyskują jeden lub dwa najlepsze zespoły mini turnieju. Dokładne informacje o rundzie eliminacyjnej szkoły otrzymają w protokołach mini turniejów.

2. W ten sposób wyłonionych zostanie 6 najlepszych zespołów w każdym województwie.

3. Organizatorami mini turniejów będą wyznaczone szkoły, spośród tych, które zgłosiły się do Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010. Będą one zawiadomione listownie o terminie mini turnieju i drużynach, które będą brały udział w mini turnieju.

4. Do obowiązków Organizatora mini turnieju należy:
- zawiadomienie pozostałych drużyn o miejscu i terminie rozgrywek (co najmniej 3 dni przed mini turniejem nie licząc soboty i niedzieli),
- przygotowanie boiska do gry zgodnie z regulaminem Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010,
- przeprowadzenie mini turnieju zgodnie z przesłanym terminarzem,
- wypełnienie protokołu mini turnieju (wspólnie z Opiekunami pozostałych drużyn) i przesłanie go tego samego lub następnego dnia faksem lub e-mailem do Biura Organizacyjnego,
- jeżeli Organizator nie ma możliwości przesłania protokołu faksem lub e-mailem proszony jest o telefoniczne podanie wyników turnieju i niezwłoczne przesłanie protokołu pocztą do Biura Organizacyjnego.

5. Spotkania w mini turniejach sędziują sami Opiekunowie zespołów, ale w taki sposób, aby nie prowadzić spotkań własnej drużynie.

II. FINAŁY WOJEWÓDZKIE: maj 2010 r.

1. Do finałów wojewódzkich zakwalifikuje się 96 najlepszych zespołów w kraju wyłonionych z rundy eliminacyjnej.

2. Losowanie grup finałów wojewódzkich odbędzie się w Biurze Organizacyjnym Turnieju Coca-Cola Cup 2010 minimum 3 dni przed ustalonym terminem finału wojewódzkiego.

3. W każdym finale wojewódzkim wystartuje 6 zespołów. 
Zostaną one podzielone na 2 grupy po 3 zespoły i rozegrają w grupach mecze „każdy z każdym”. Awans do II etapu finału wojewódzkiego uzyskają 4 najlepsze drużyny, które zajęły I i II miejsca w grupach.

4. W II etapie zespoły grać będą systemem pucharowym. (I miejsce A – II miejsce B oraz II miejsce A – I miejsce B).

5. Zespoły, które przegrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o III miejsce w Finale Wojewódzkim Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010.

6. Zespoły, które wygrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o I miejsce w Finale Wojewódzkim Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010.

7. Do półfinału krajowego awansuje najlepszy zespół w każdym województwie, tj. 16 zespołów w całym kraju.

UWAGA:
Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach piłkarskich wyznaczonych przez Organizatora.


III. PÓŁFINAŁ KRAJOWY: II połowa maja 2010 r.

1. W półfinale krajowym wystartuje 16 zespołów.
Rozegrane zostaną 4 półfinały krajowe wg następującego klucza:
I: opolskie, śląskie, łódzkie, dolnośląskie
II: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie, małopolskie
III: zachodniopomorskie, pomorskie, wielkopolskie, lubuskie
IV: mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie

2. Losowanie grup odbędzie się w Biurze Organizacyjnym Turnieju Coca-Cola Cup 2010 minimum 3 dni przed zawodami.

3. W każdym półfinale krajowym uczestniczą 4 zespoły. Rozegrają one mecze „każdy z każdym” w wyniku czego wyłoniony zostanie najlepszy zespół, który awansuje do finału krajowego.

UWAGA:
Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach otrzymanych na finałach wojewódzkich.


IV. FINAŁ KRAJOWY: 5-6 czerwca 2010 r.

1. W finale krajowym wystartują 4 najlepsze zespoły wyłonione z półfinałów krajowych.

2. Turniej finałowy odbywa się w dwóch etapach:

A/ etap grupowy: 4 zespoły rozegrają mecze „każdy z każdym”.
B/ etap pucharowy: drużyny, które zajęły odpowiednio trzecie i czwarte miejsce w grupie rozegrają mecz o III miejsce w Turnieju Piłkarskim Coca-Cola Cup 2010.
Drużyny, które zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce w grupie rozegrają mecz finałowy o I miejsce w Turnieju Piłkarskim Coca-Cola Cup 2010.

UWAGA:
Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach piłkarskich wyznaczonych przez Organizatora.

* KATEGORIA „CHŁOPCÓW” *

I. RUNDA ELIMINACYJNA: kwiecień – maj 2010 r.

1. W zależności od ilości zespołów, które przystąpią do rozgrywek w danym województwie, runda eliminacyjna składała się będzie z jednego lub dwóch etapów. Drużyny spotykać się będą na mini turniejach po 3 lub 4 drużyny i rozgrywać mecze „każdy z każdym”.
Do następnej rundy rozgrywek awans uzyskują jeden lub dwa najlepsze zespoły mini turnieju. Dokładne informacje o rundzie eliminacyjnej szkoły otrzymają w protokołach mini turniejów.

2. W ten sposób wyłonionych zostanie 12 lub 18 najlepszych zespołów w każdym województwie.

3. Organizatorami mini turniejów będą wyznaczone szkoły, spośród tych, które zgłosiły się do Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010. Będą one zawiadomione listownie o terminie mini turnieju i drużynach, które będą brały udział w mini turnieju.

4. Do obowiązków Organizatora mini turnieju należy:
- zawiadomienie pozostałych drużyn o miejscu i terminie rozgrywek (co najmniej 3 dni przed mini turniejem nie licząc soboty i niedzieli),
- przygotowanie boiska do gry zgodnie z regulaminem Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010,
- przeprowadzenie mini turnieju zgodnie z przesłanym terminarzem,
- wypełnienie protokołu mini turnieju (wspólnie z Opiekunami pozostałych drużyn) i przesłanie go tego samego lub następnego dnia faksem lub e-mailem do Biura Organizacyjnego,
- jeżeli Organizator nie ma możliwości przesłania protokołu faksem lub e-mailem proszony jest o telefoniczne podanie wyników turnieju i niezwłoczne przesłanie protokołu pocztą do Biura Organizacyjnego.

5. Spotkania w mini turniejach sędziują sami Opiekunowie zespołów, ale w taki sposób, aby nie prowadzić spotkań własnej drużynie.

II. FINAŁY WOJEWÓDZKIE: maj 2010 r.

1. Do finałów wojewódzkich zakwalifikuje się od 192 do 288 najlepszych zespołów w kraju wyłonionych z rundy eliminacyjnej.

2. Losowanie grup finałów wojewódzkich odbędzie się w Biurze Organizacyjnym Turnieju Coca-Cola Cup 2010 minimum 3 dni przed ustalonym terminem finału wojewódzkiego.

3. W każdym finale wojewódzkim wystartuje 12 lub 18 drużyn.

A/ w przypadku jeżeli do rozgrywek w danym województwie zgłosi się do 192 zespołóww finale wojewódzkim udział weźmie 12 najlepszych drużyn wyłonionych z rundy eliminacyjnej. Zostaną one podzielone na 4 grupy o 3 zespoły i rozegrają w grupach mecze „każdy z każdym”. Awans do II etapu finału wojewódzkiego uzyskają 4 najlepsze drużyny, które zajęły I miejsca w grupach.
B/ w przypadku jeżeli do rozgrywek w danym województwie zgłosi się powyżej 192 zespołów
w fnale wojewódzkim udział weźmie 18 najlepszych drużyn wyłonionych z rundy eliminacyjnej. Zostaną one podzielone na 6 grup po 3 zespoły i rozegrają w grupach mecze „każdy z każdym”. Awans do II etapu finału wojewódzkiego uzyska 8 najlepszych drużyn - 6 zespołów, które zajęły I miejsca w grupach oraz dwa najlepsze zespoły spośród tych, które zajęły II miejsca w grupach
(o kolejności decyduje: większa liczba zdobytych punktów, lepsza różnica bramek, większa liczba strzelonych bramek, punkty GRAM CZYSTO, losowanie).

4. W II etapie zespoły grać będą systemem pucharowym.

5. Zespoły, które przegrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o III miejsce w Finale Wojewódzkim Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010.

6. Zespoły, które wygrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o I miejsce w Finale Wojewódzkim Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010.

7. Do półfinału krajowego awansują trzy najlepszy zespoły w każdym województwie, tj. 48 zespołów w całym kraju.

UWAGA:
Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach piłkarskich wyznaczonych przez Organizatora.

III. PÓŁFINAŁ KRAJOWY: II połowa maja 2010 r.

1. W półfinale krajowym wystartuje 48 zespołów.
Rozegrane zostaną 4 półfinały krajowe wg następującego klucza:
I: opolskie, śląskie, łódzkie, dolnośląskie
II: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie, małopolskie
III: zachodniopomorskie, pomorskie, wielkopolskie, lubuskie
IV: mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie

2. Losowanie grup odbędzie się w Biurze Organizacyjnym Turnieju Coca-Cola Cup 2010 minimum 3 dni przed zawodami.

3. W każdym półfinale krajowym uczestniczy 12 zespołów. Zostaną one podzielone na 4 grupy po trzy zespoły, w których rozegrają mecze „każdy z każdym”. Podczas losowania grup rozstawione zostaną zespoły, które zajęły I miejsca w finałach wojewódzkich. Następnie do nich zostaną dolosowane drużyny, które zajęły II i III miejsca w finałach wojewódzkim ale w taki sposób, aby w jednej grupie nie grały ze sobą drużyny z tego samego województwa. W każdej grupie będą znajdowały się zespoły, które zajęły I, II i III miejsce w województwie.

4. Następnie zwycięzcy grup rozegrają mecze pucharowe aż do wyłonienia najlepszego zespołu, który awansuje do finału krajowego.

UWAGA: Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach otrzymanych na finałach wojewódzkich.

IV. FINAŁ KRAJOWY: 5-6 czerwca 2010 r.

1. W finale krajowym wystartuje 6 zespołów: 4 wyłonione z półfinałów krajowych oraz dodatkowo 2 zespoły, które otrzymają od Organizatora tzw. „Dziką Kartę”.

2. Turniej finałowy odbywa się w dwóch etapach:

A/ etap grupowy: 6 zespołów zostanie podzielonych na dwie grupy po 3 zespoły, w których rozegrają mecze „każdy z każdym”.
B/ etap pucharowy: zespoły, które zajęły I miejsce w grupie A i II miejsce w grupie B utworzą jedną parę półfinałową a zespół, który zajmie II miejsce w grupie A i I miejsce w grupie B utworzą drugą parę półfinałową.
Drużyny, które przegrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o III miejsce w Turnieju Piłkarskim Coca-Cola Cup 2010.
Drużyny, które wygrają mecze półfinałowe rozegrają mecz o I miejsce w Turnieju Piłkarskim Coca-Cola Cup 2010.

UWAGA:
Zespoły zobowiązane są do uczestnictwa w meczach w strojach piłkarskich wyznaczonych przez Organizatora.

§ 5. PRZEPISY GRY

1. Wymiary boiska: szerokość 24-32 metrów, długość 44-56 metrów. Jeżeli to możliwe boiska, powinny być trawiaste. W rundzie eliminacyjnej dopuszcza się boiska o wymiarach 20 x 40 m.

2. Bramka: wymiary 2 x 5 metra. W rundzie eliminacyjnej dopuszcza się bramki o wymiarach 2 x 3 metra.

3. Mecze rozgrywane będą piłką nożną o rozmiarze 5.

4. Czas gry: 2 x 15 minut + 5 minutowa przerwa
Podczas finału krajowego mecze o I i III miejsc rozgrywane będą: 2 x 20 minut + 5 minut przerwy.

5. Zespół liczy max. 10 zawodników: na boisku znajduje się 5 zawodników w polu + bramkarz oraz 4 zawodników rezerwowych.
6. Obuwie: korkotrampki (miękkie korki).

7. Pole bramkowe: prostokąt o wymiarach 7 x 15 m.
W przypadku boiska o wymiarach 20 x 40 m. w rundzie eliminacyjnej, pole bramkowe wyznacza półłuk o promieniu 6 m. (pole jak w piłce ręcznej). O ile to konieczne, możliwe jest w porozumieniu z Opiekunami wszystkich uczestniczących w mini turnieju drużyn, ustalenie innych wymiarów pola bramkowego.

8. Bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu bramkowym.

9. Rzut od bramki wykonywany jest nogą.

10. Rzut z autu wykonywany jest rękoma znad głowy.

11. Piłka z rzutu od bramki nie może bezpośrednio przekroczyć linii środkowej.

12. Jeżeli piłka z rzutu od bramki przekroczy bezpośrednio linię środkową to drużyna, która nie popełniła przewinienia wykonuje rzut wolny pośredni z linii środkowej boiska. W tym przypadku nie obowiązuje przepis o „prawie korzyści”.

13. Gra bez  „spalonego”.

14. Zmiany hokejowe. Podczas zmiany zawodnik może wejść na boisko dopiero wtedy kiedy jego partner z zespołu opuści plac gry. Zmiany muszą odbywać się przy linii środkowej boiska, nie dalej niż 3 metry od niej.

15. Podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5 metrów od piłki.

16. Rzut karny wykonywany jest z odległości 9 metrów od bramki. W przypadku bramki o wymiarach 2 x 3 m., rzut karny wykonywany jest z odległości 7 m. od bramki.

17. Pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN.

§ 6. PUNKTACJA

Za wygrany mecz drużyna otrzymuje 3 pkt., za remis 1 pkt., w przypadku porażki 0 pkt.

O kolejności miejsc w grupie decydują:

1. Większa liczba zdobytych punktów.

2. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwa zespoły decydują:
A/ wynik bezpośredniego spotkania,
B/ lepsza różnica bramek w całym mini turnieju,
C/ większa liczba zdobytych bramek w całym mini turnieju.

3. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez więcej niż dwa zespoły przeprowadza
się dodatkową punktację pomocniczą spotkań wyłącznie między zainteresowanymi zespołami (tzw. „mała tabela”), kierując się kolejno zasadami podanymi w punkcie 2 w podpunktach A, B oraz C biorąc pod uwagę jedynie wyniki spotkań pomiędzy zainteresowanymi zespołami.
4. Jeżeli powyższe punkty nie przyniosą rozstrzygnięcia należy przeprowadzić serię rzutów karnych pomiędzy zainteresowanymi zespołami. Rzuty karne wykonywane są najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.

W meczach, które muszą wyłonić zwycięzcę, w przypadku remisu, przeprowadza się dogrywkę trwającą 5 minut. Następnie rzuty karne strzelane najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.

§ 7. NAGRODY

Organizator i Sponsor turnieju, firma  Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o., zapewnia uczestnikom następujące nagrody:

1. Runda eliminacyjna:
- każda szkoła, która przystąpi do turnieju otrzyma dyplom za uczestnictwo w rozgrywkach. Dyplomy będą do odebrania u Organizatora mini turnieju.

2. Finał wojewódzki:
- każda szkoła otrzyma dyplom za udział w finale wojewódzkim,
- najlepsza szkoła w województwie otrzyma Puchar Mistrz Województwa Coca-Cola Cup 2010,
- pierwsze trzy reprezentacje szkolne otrzymają medale za I, II i III miejsce w województwie,
- każda szkoła otrzyma komplet strojów piłkarskich firmy Zina (koszulka, spodenki) z logo Coca-Cola Cup,
- każdy Opiekun otrzyma bluzę sportową firmy Zina z logo Coca-Cola Cup
- podczas finałów wojewódzkich prowadzona będzie klasyfikacja „Króla Strzelców” - otrzyma on pamiątkową piłkę World Cup 2010,
- podczas finałów wojewódzkich prowadzona będzie klasyfikacja „Najlepszego Bramkarza”
- otrzyma on pamiątkową piłkę World Cup 2010.

3. Finał krajowy:
- najlepsza szkoła otrzyma Puchar Mistrz Krajowy Coca-Cola Cup 2010,
- najlepsza szkoła wyjedzie do ośrodka szkoleniowego klubu Ajax Amsterdam, jednego z najlepszych ośrodków szkoleniowych dla piłkarzy na świecie,
W przypadku gdyby, z przyczyn niezależnych od Organizatora, zespół nie mógł uczestniczyć w wyjeździe, nagroda przechodzi na kolejną drużynę w klasyfikacji generalnej.
- pierwsze trzy szkoły otrzymają medale za I, II i III miejsce w kraju,
- każda szkoła otrzyma dyplom,
- każdy zespół otrzyma profesjonalne stroje piłkarskie firmy Zina (koszulka, spodenki, getry),
- pierwsze cztery zespoły otrzymają zegarki firmy Timex
- podczas turnieju prowadzona będzie klasyfikacja „Króla Strzelców” - otrzyma on profesjonalną piłkę nożną firmy Zina,
- podczas turnieju prowadzona będzie klasyfikacja „Najlepszego Bramkarza” - otrzyma on profesjonalne rękawice bramkarskie firmy Zina
- każdy uczestnik otrzyma następujące nagrody:
A/ kurtkę przeciwdeszczową, czapkę i rękawiczki firmy Zina
B/ pamiątkową piłkę World Cup 2010

§ 8. ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia do turnieju może  przesłać TYLKO DYREKTOR SZKOŁY do 21 LUTEGO 2010 roku w formie elektronicznej:
1.  Zgłoszenie drogą elektroniczną odbywa się po zalogowaniu na specjalnie wyznaczonej do tego stronie za pomocą loginu i hasła otrzymanego od Organizatora Turnieju.

2. Po zakończonej rejestracji na podany w formularzu e-mail Dyrektora szkoły wysłany zostanie link służący do potwierdzenia zgłoszenia dokonanego w formularzu.

3.  Po potwierdzeniu wypełnienia formularza zgłoszeniowego szkoła od razu zostanie wyświetlona na stronie www.cocacolacup.pli tym samym jej zgłoszenie zostanie przyjęte do Turnieju.

4.  Dnia 21 lutego 2010 roku, o godzinie 15.00 formularz zgłoszeniowy zostanie zamknięty.

5.  Dyrektor wypełniając formularz i potwierdzając zgłoszenie za pomocą linka w e-mailu potwierdzającym, jednocześnie akceptuje i przyjmuje do wiadomości postanowienia regulaminu Turnieju Coca-Cola Cup 2010. Dyrektor poprzez akceptacje regulaminu zobowiązany jest do przestrzegania jego zasad.

6.  Zgłoszenie drużyny drogą elektroniczną musi zawierać:
-  imię, nazwisko, telefon kontaktowy Dyrektora Szkoły,
-  dokładny adres szkoły, telefon, fax oraz e-mail szkoły,
-  imię, nazwisko, telefon kontaktowy Opiekuna Drużyny,
-  warunki organizacyjne dla mini turniejów (opis boisk szkolnych, możliwości korzystania
z innego obiektu sportowego w pobliżu szkoły, możliwość rozgrywania meczów na boisku typu „Orlik”).
-  dodatkowo, muszą być zaznaczone wszystkie oświadczenia/zgody, jakie zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.

7.  Wszystkie przyjęte i poprawnie zweryfikowane zgłoszenia będą na bieżąco umieszczane na stronie www.cocacolacup.pl

§ 9. FINANSOWANIE

1. W rundzie eliminacyjnej koszty organizacyjne ponoszą szkoły przeprowadzające mini turnieje.

2. W finałach wojewódzkich, półfinałach krajowych oraz finale krajowym koszty organizacyjne (wynajem boiska, obsługa sędziowska, techniczna i medyczna) pokrywa Główny Organizator Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010 – firma Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

3. Drużyny uczestniczące w finale krajowym zapewnione mają dodatkowo wyżywienie oraz zakwaterowanie. Transport zespoły zapewniają sobie we własnym zakresie.

§ 10. UBEZPIECZENIE

1. Uczestnicy rundy eliminacyjnej, finałów wojewódzkich oraz półfinałów krajowych ubezpieczeni są na koszt własny.

2. Uczestnicy finału krajowego ubezpieczeni są przez Głównego Organizatora Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010 – firmę Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

 ZASADY Coca-Cola Cup GRAM CZYSTO
1. Założeniem idei GRAM CZYSTO jest popularyzacja gry w poszanowani i przestrzeganiu zasad Fair Play.

2. Program będzie realizowany począwszy od finałów wojewódzkich turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010.

3. Jeżeli zespół podczas pojedynczego meczu nie otrzyma upomnienia w postaci żółtej lub czerwonej kartki to otrzyma dodatkowo 1 punkt, który będzie traktowany jako punkt zdobyty podczas meczu. W związku z tym każdy zespół może zdobyć podczas pojedynczego meczu od 0 do max 4 punktów (przegrana – 0 pkt, remis – 1 pkt, wygrana – 3 pkt, GRAM CZYSTO – 1 pkt).

4. Upomnienia dla zawodników w postaci kartki żółtej lub czerwonej będą przyznawane zgodnie z przepisami PZPN a w szczególności za:
a/ brutalną grę w tym atak na nogi z tyłu przeciwnika,
b/ rozmyślne kopnięcie lub uderzenie przeciwnika lub współpartnera,
c/ rozmyślne usiłowanie uderzenia lub kopnięcia przeciwnika lub współpartnera,
d/ niesportowe zachowanie, a w tym:
- wszelkie próby oszukania sędziów,
- zdobycie bramki ręką na drużynie przeciwnej,
- aktorstwo i symulowanie kontuzji a także wyolbrzymianie jej skutków w celu  wprowadzenia w błąd sędziego,
- odmowę wykonania wznowienia gry,
- odmowę obrony bramki przy rzucie karnym,
- gra na czas,
- wsparcie się na współpartnerze dla odbicia piłki głową,
- rozmyślne uszkodzenie piłki, bramki lub chorągiewki,
- używanie przez zawodników wulgarnych słów, które nie są skierowane do konkretnej  osoby, tylko stanowią przerywniki w wypowiedzi,
- słowne lub czynne demonstrowanie niezadowolenia z rozstrzygnięć sędziego,
- odkopywanie piłki lub odnoszenie jej w rękach od miejsca przewinienia – po  podyktowaniu przez sędziego rzutu wolnego dla drużyny przeciwnej,
-  zagrywanie piłki po sygnale gwizdkiem sędziego przerywającym grę,
e/ pozbawienie drużyny bramki lub realnej szansy zdobycia bramki,
f/ nierozważność i użycie nieproporcjonalnej siły podczas gry.

5. Zawodnik, który otrzyma żółta kartkę zostaje czasowo wykluczony z gry na 3 minuty. Karę musi odbyć w całości.

6. W przypadku meczów w grupie otrzymany dodatkowy punkt zaliczany jest do tabeli grupowej.
O kolejności końcowej w grupie decydują: większa liczba punktów, wynik bezpośredniego spotkania, lepsza różnica bramek w meczach grupowych, większa liczba zdobytych bramek w meczach grupowych. Następnie decyduje większa liczba dodatkowych punktów GRAM CZYSTO.
Jeżeli powyższe punkty nie przyniosą rozstrzygnięcia należy przeprowadzić serię rzutów karnych pomiędzy zainteresowanymi zespołami. Rzuty karne wykonywane są najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.
7. W przypadku meczów pucharowych, które muszą wyłonić zwycięzcę, jeżeli w regulaminowym czasie gry jest remis przeprowadza się dogrywkę 5 minutową.  Jeżeli dogrywka nie przynosi rozstrzygnięcia decyduje dodatkowy punkt GRAM CZYSTO. Jeżeli nadal nie możemy wyłonić zwycięzcy przeprowadzamy serię rzutów karnych pomiędzy zainteresowanymi zespołami. Rzuty karne wykonywane są najpierw po 5, potem po 1 razie do skutku.

8. Jeżeli opiekun zespołu zachowuje się w sposób niesportowy w pierwszej kolejności otrzyma upomnienie słowne od sędziego prowadzącego zawody. W następnej kolejności może otrzymać żółta lub czerwoną kartkę. W przypadku otrzymania czerwonej kartki opiekun musi opuścić płytę boiska, na którym rozgrywany jest mecz. Otrzymanie żółtej lub czerwonej kartki skutkuje również pozbawieniem opiekuna nagród indywidualnych na odpowiednim szczeblu rozgrywek turnieju Coca-Cola Cup 2010.

9. Upomnienie dla opiekuna w postaci żółtej lub czerwonej kartki nie jest łączone z zachowaniem zespołu na boisku i nie wpływa na fakt czy drużyna otrzyma dodatkowy punkt GRAM CZYSTO w meczu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sposób interpretacji regulaminu oraz wszystkie sprawy sporne rozstrzyga Biuro Organizacyjne Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2010:
ABC.SPORT  01-499 Warszawa 46, skrytka pocztowa nr 33
tel.: 022 6919241; tel. komórkowy: 0 888510006; fax: 022 6919242
e-mail: cocacolacup@gmail.com

Biuro Organizacyjne czynne od poniedziałku do piątku: godz. 9.00 – 15.00


 

Zostań sędzią

Reklama

Wyszukiwarka

Nasze strony


 

 

Wyniki

Ostatnia kolejka 22
Zieloni Drożków 1:8 Fax Bieniów
WKS Łaz 0:3 Huragan Lubomyśl
Tupliczanka Tuplice 6:1 Iskra Jabłoniec
Piast Lubanice 2:0 Łużyczanka Lipinki Łużyckie
Nysa Trzebiel 3:0 Motor Koło

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 23

Polub nas na Facebooku